Як вибрати якісні шини для вантажівок – поради експертів Goroshina

Як і на класичні легкові авто, купити резину для вантажівок можна з різними технічними та їздовими характеристиками. При виборі варто звернути увагу на декілька ключових факторів, від яких залежать, чи буде управління вантажним транспортом комфортним і безпечним.

Класифікація вантажних шин

Найширший асортимент покришок для габаритного транспорту в Україні пропонує інтернет-магазин Goroshina. Діляться вони по типах в залежності від умов експлуатації – вантажні шини купити можна:

  • Міські. Для комфортної їзди по міських вулицях.
  • Шосейні. Пристосовані для заміських трас з твердим якісним покриттям.
  • Регіональні. Таку резину купити потрібно для регулярних дальніх рейсів по Україні та за кордон.
  • Підсилені (позашляхові). Якщо доводиться їздити нерівними дорогами чи бездоріжжям.

Важливо підібрати шини для вантажівок того розміру, який вказує виробник ТЗ у техпаспорті кожної окремої моделі. Будь-які експерименти варто відразу відкинути в сторону – керувати транспортом на покришках з непідходящими параметрами набагато складніше і небезпечніше.

Купувати вантажні шини необхідно з врахуванням осі, на яку вони будуть встановлені. Існує три варіанти:

  • Ведуча. Дві основні функції таких скатів – забезпечення плавного старту з місця і надійністю при гальмуванні. На протекторі розміщені габаритні блоки з різними формами, які вкриті багатьма ламелями для ефективного контакту з дорожнім покриттям. Шини для ведучих коліс вантажівки повинні швидко самоочищатися від бруду та вологи, що впливає на якість зчеплення з трасою.
  • Рульова. Відрізняються наявністю подовгуватих канавок, за рахунок чого покришки точніше виконують команди керма. Також знижується рівень шумності з-під коліс, що робить поїздки більш комфортними.
  • Універсальні. Такі шини можна встановлювати на будь-яку колісну вісь. Ідеальний варіант для запаски.

Дизайни протекторів шин для вантажівок

Вантажні покришки відрізняються по протекторних дизайнах. Їх два типи, і кожен демонструє свої кращі якості при різних їздових умовах:

  1. Ненаправлений. Це класичний варіант шин, протекторні блоки яких хаотично розкидані по всій контактній площі. Вони мають трішки меншу вагу, завдяки чому управляти вантажівкою простіше і хоч небагато, та все ж економиться розхід пального. Такі моделі випускають практично всі виробники шин для габаритного транспорту.
  2. Направлений. Тут добре працює система дренажу, що покращує стійкість машини в умовах їзди під час дощу. Блоки всі направлені в одну сторону руху колеса, що додає агресивності протектору. В центральній частині вони утворюють своєрідну «ялинку», яка підвищує рівень прохідності доріг з брудом влітку, і засніжених – взимку.

Дата виготовлення – ще один важливий критерій, на який варто звернути увагу. Вона вказується на боковій частині скатів 4-значним числовим значенням, де перші дві цифри підкажуть тиждень, дві останні – рік випуску. Якщо резині виповнилось більше трьох років, основні їздові якості будуть погіршуватись з кожною наступною поїздкою.

На вантажні шини диски потрібно встановлювати з надміцної сталі. Вони витримують максимальні навантаження, від яких інші типи ковпаків можуть тріснути безпосередньо під час руху. Купити диски потрібно з діаметром, який відповідає отвору на шинах – вироби з іншими параметрами встановити ніяк не вдасться.