Керівник медичного закладу не може фізично втрутитись в кожен процес, що відбувається. Проте якщо він правильно та ефективно побудує свою роботу, застосувавши для цього спеціальні програмні забезпечення, завжди буде мати доступ до актуальної статистичної інформації. Спеціальна програма для ветеринарних центрів об’єднує в собі усі процеси, що відбуваються в лікарні для тварин. Вона формує єдину базу даних, з якою можуть працювати посадовці різних напрямків. В результаті керівник може отримати звіт з будь-якої дільниці компанії та провести оцінку продуктивності роботи відділу, лікаря, закладу в цілому або вивчити рівень задоволеності клієнтів сервісом та послугами.
За якими критеріями дає можливість провести оцінку CRM-система для ветеринарних кабінетів?
Сервіси такого типу дозволяють значно підвищити оперативність та точність управління клінікою, оскільки ці системи обробляють весь обсяг даних.

Програми відстежують головні та додаткові показники, на базі яких формуються звіти з розверненою важливою аналітичною інформацією:
- Фінансові звіти — система контролю роботи ветеринарної клініки автоматично збирає інформацію про всі грошові потоки клініки, включаючи доходи та витрати. Звіти дозволяють зрозуміти основні напрямки витрат та оптимізувати фінансове планування. Зазвичай в їх основі лежать деталі про платежі від клієнтів, виплати постачальникам, зарплати співробітників та інші оперативні видатки.
- Звіти по рахунках – CRM-системи надають можливість відстежувати поточний стан фінансів клініки, завдяки чому можна швидко відреагувати на фінансові потреби та підтримання ліквідності компанії.
- Аналітика постачальників — цей інструмент дозволяє оцінювати і порівнювати різних партнерів, аналізувати умови постачання і ціни, та будувати саме вигідні комерційні відносини.
- Продуктивність персоналу — автоматизація ветеринарної клініки дозволяє оцінити, як працює кожен співробітник, від лікарів до адміністративного персоналу. Наприклад, через програму “ENOTE” можна аналізувати кількість обслуговувань, якість роботи з клієнтами, а також загальну рентабельність діяльності персоналу.
- Взаємодія з клієнтами — звіти можуть показувати, як клієнти контактують з клінікою, включаючи частоту візитів, типи послуг, які вони вибирають, та їх задоволеність обслуговуванням.
- Звітність по запасах – програма проводить моніторинг та аналіз запасів медикаментів та інших товарів, необхідних для роботи клініки. CRM допомагає вчасно замовляти нові партії, уникати дефіциту чи перепродукції, а також зазначає позиції, термін придатності яких вже закінчується.
- Аналіз ефективності маркетингових кампаній – фінансовий інструмент, який дозволяє визначати, які рекламні заходи ефективно залучають нових клієнтів та підтримують інтерес чинних.

Яка програма для ветеринарних центрів може вважатися надійною для збереження даних?
Контролювати роботу бізнесу можливо в будь-який час і на відстані, особливо якщо це мережевий медичний заклад. Для цього використовують сервіси на хмарних серверах. Вони доступні через інтернет, проте надавач послуг гарантує додатковий захист від кібератак та регулярне резервне копіювання даних. Саме такий спосіб вважається самим сучасним та захищеним для збереження інформації бізнесу.